Jag skriver...

onsdag 16 juni 2010

De godaste bitarna ur påsen...

... har jag plockat idag. Det gäller att ta fram det bästa ur varje dag. Och det har jag verkligen gjort idag. Det var nästan svårt att välja eftersom det har varit en så bra dag.

Solen har lyst hela dagen och det har varit varmt och skönt. Jag har fått jobba ute.
Nu på eftermiddagen har jag och bonussonen varit och hälsat på min underbara vän Frida som är hemma från Singapore över sommaren. Vi har grillat och pratat och myst.
På vägen hem sjöng jag med till bilstereon och jag känner mig så lycklig!

Imorgon måste jag köpa all energi inför lördagen och börja med packningen. För på fredag efter jobbet bär det utomlands ju. Till grannlandet. Nu ska jag ta mig ett bad, läsa nya Runners World som kom idag och ta hand om mina fötter som ska ta mig över 8 mil.

Idag ska jag bli moster igen är det tänkt. Undrar om det blir så? Men bebisen kommer väl ut när den är färdig.

Syrran med stora magen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar