Jag skriver...

tisdag 11 maj 2010

Snygga hjul!


Idag tog jag bilen till jobbet. När jag skulle hämta sonen på skolan står där 2 killar i 10-års åldern. De ropar; Du! Snygga hjul! -Jag vet svarar jag. :D

När jag sen kommer in på fritids säger en pappa (som är bror till min systers ex)
-Du måste ju ha stans fulaste bil!
-Va! svarar jag, Så säger man väl inte.
Han gillade inte mina fälgar...
Tänk att smaken är så olika.
Jag tycker dom är skitsnygga!

Dagens löppasss avverkades på lunchrasten i strålande sol. Det är så lätt att fastna i den lugna sköna långpassfarten. Så idag tänkte jag att nu ska jag prova att dra på lite. Det blev dryga 14 km i 4:54-tempo. Inte så jobbigt. Bara fantastiskt skönt.

2 kommentarer:

  1. Rosa väcker folks känslor, även långt ner i åldarna... Min 3-årige son vägrar ha annat än rosa byxor på sig den senaste tiden. Nu har han också beställt rosa rosa strumpor av sin moster.

    Mer rosa till folket säger jag!

    SvaraRadera
  2. Hur coola som helst ju! Mer sånt på vägarna.

    SvaraRadera