Jag skriver...

onsdag 28 april 2010

Spons!


I går kväll fick jag åka för att träffa VD'n, Heinz Gehrig på Saucony och deras säljare Agne Karlsson. De ska nämligen sponsra mig tillsammans med Intersport i Kristinehamn. Detta är verkligen jätteroligt!

Vi började kvällen med att Heinz berättade lite om Gerisale och historien om hur det hela började. Sedan visade Agne lite nyheter och jag fick prova ut lite kläder och två par skor som jag fick. I gengäld ska jag medverka vid minst 2 tillfällen då det arrangeras något. Jag ska också börja blogga på deras hemsida. Jag är verkligen jätte, jätteglad för detta. :)
Kvällen svslutades med god mat på Maxim.

Så;
Tack Daniel, som stöttar mig och är delaktig i mina motgångar och framgångar. Som ger bra råd o hjälper mig i skodjungeln.
Tack Simon som avslutade sina egna grejer och kastade sig hem på en kvart för att ta hand om mina barn så jag kunde gå iväg på detta. Och för att du finns vid min sida i vått och torrt. Love You!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar