Jag skriver...

måndag 23 mars 2009

Nya veckan - Kom igen!

Den här veckan har jag verkligen tränat mångsidigt. Jag har vilat 2 dagar efter Skövde, simmat, cyklat, spinnat, sprungit och boxats.
Jag har städat hela lägenheten, dammtorkat och torkat alla golv, tvättat och vikt in all tvätt. Bakat 80 bullar och gjort matlådor.
Nu kan en ny vecka attackera mig, barnen kommer och vi kan göra massa kul saker utan att behöva ha en massa vardagsbestyr hängande över oss.
Det kommer bli mindre träning men det kan va skönt med återhämtning också. Jag ska på användarträff till Norrköping, bo på vildmarkshotellet, köra hinderbana med en Jeep, vilket jag ser fram emot.
På fredag har vi 60/70-talsfest med jobbet och jag är en av arrangörerna. Skoj!

Kom igen veckan! På mig bara! Smiley Jag står beredd med ett leende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar