Jag skriver...

måndag 14 april 2008

Dålig vecka

Den här veckan har inte varit så träningstät. Har känt mig hängig och har haft en hemsk hosta. Nu känner jag mig bättre och idag har pulsen varit som den brukar igen.
I morgon blir det löpning igen.
I helgen nu har vi städat och röjt i garaget. Vi ska få tillökning i familjen med Mustang cab så det är bäst att göra plats för den. Smiley

Det börjar dra ihop sig för ett varv i Göteborg och jag har lagt in ett 10-dagars intensivprogram i min kalender. Jag hittade det på marathon.se och tror jag kan få in det i vanliga livet med 6-års kalas, mässor, mopedrallyn, gympaavslutningar och allt som kommer vara nu i närtid.
Det får bli mitt eget lilla "träningsläger". Smiley

Jag känner mig pigg och stark nu!
Jag längtar efter träningen.
I morgon... Smiley

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar